Kaufland chce v novom projekte dostať do škôl viac ovocia a zeleniny

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
12779075_1155515961149521_4513765909988646940_o.jpg
Foto: Kaufland

Kaufland sa vo svojom novom projekte rozhodol dostať zeleninu a ovocie do škôl. „Čerstvé hlavičky“ majú za cieľ zvýšiť konzumáciu čerstvého ovocia a zeleniny u detí a poskytnúť im pravidelnú dávku zdravej stravy priamo v ich škole. O tom, ktoré školy balíček získajú, teraz rozhodnú zákazníci Kauflandu. Hlasovanie štartuje 25. apríla.

Rodičia dobre vedia, aké ťažké je priviesť deti k tomu, aby jedli čerstvé ovocie a zeleninu. Tie sú pritom potrebné pre ich zdravý vývoj a priamo ovplyvňujú schopnosť sústrediť sa, ale aj mnohé ďalšie dôležité zručnosti. Kaufland sa v rámci svojej stratégie spoločenskej zodpovednosti rozhodol prispieť k zmene a prispieť k zlepšeniu stravovacích návykov detí v školskom veku. Spoločnosť pripravila projekt „Čerstvé hlavičky“, do ktorého sa mohli zapojiť všetky základné školy na území Slovenska a zabojovať o 200g balíček ovocia alebo zeleniny pre každého žiaka na každý týždeň počas celého školského roka 2019/2020

O celoročný balíček ovocia a zeleniny od jednotlivých predajní Kaufland súťaží 248 základných škôl, ktoré sa do projektu zapojili. Hlasovať je možné od 25. apríla do 5. júna priamo na webstránke www.cerstvehlavicky.sk registráciou pokladničného bloku z nákupu v Kauflande. Každý takýto blok bude mať hodnotu jedného hlasu a držiteľ bloku ho bude môcť venovať ktorejkoľvek škole, ktorá sa do projektu prihlásila. „Čerstvá a vyvážená strava je dôležitá pre zdravý vývoj detí a nesmie chýbať v ich v jedálničku. Preto veríme, že keď dostaneme do škôl viac ovocia a zeleniny, pomôžeme deťom takto vytvárať zdravé návyky,“ uviedla hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.
Sprievodcami projektu sú milé postavičky v podobe banánu, jablka a papriky, ktoré hravým spôsobom komunikujú potrebu týchto potravín na školách.

Spoločnosť Kaufland

Spoločnosť  Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1270 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 67 prevádzok. Obchodné domy  Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017, 2018), Najdôveryhodnejšia privátna značka (2016, 2017, 2018), Najdôveryhodnejší predajca potravín (2018), Zodpovedný predajca (2016), Top Employer Slovensko 2019 a Najzamestnávateľ 2018 v kategórii Obchod a služby. Spoločnosť Kaufland je generálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a PRO-HOKEJ a.s. V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Firmy a inštitúcie Kaufland